Rockies here we come ! - Reisverslag uit St. George Island, Canada van Sonjaennick - WaarBenJij.nu Rockies here we come ! - Reisverslag uit St. George Island, Canada van Sonjaennick - WaarBenJij.nu

Rockies here we come !

Blijf op de hoogte en volg Sonjaennick

01 Januari 1970 | Canada, St. George Island

Dag 6.
Na een laatste bezoek aan de tandarts vertrekken we uit Vancouver richting de Rocky Mountains. Jeetje wat is die week in Vancouver omgevlogen.
We gaan vandaag naar een piepklein plaatsje in de bergen om te overnachten. Het inni-mini dorpje heet Lytton. In Lytton wonen ongeveer 200 mensen, is maar 6,4 km2 en er zijn maar iets van 5 winkels in het dorpje. (Inclusief de benzinepomp en het vvv kantoor) .....We hebben boodschappen gedaan bij de buurtsuper en we zijn bij een mini souvenir winkel geweest waar ze ook super lekker ijs verkochten!! Daar heeft mijn moeder 1,5 uur gekletst terwijl mijn oma en ik van het ijs zaten te smullen. Voor de rest was er niks te doen. Maar we hebben ons vermaakt met het prachtige uitzicht op de bergen en de rivier (thomson rivier) we hebben mooie fotos gemaakt. Ik heb ook nog een tijd staan praten met de jongen die bij het motel werkt, hij was erg vriendelijk. Het motel was erg leuk. We hadden een soort appartement met 2 grote kamers en een open keukentje met gasfornuis en oven. We hadden pizza gehaald in de supermarkt maar het lukte ons niet om de oven aan de praat te krijgen. Toen heeft de jongen van het motel de pizza's voor ons gebakken. Smaakte prima ! Ik was echt super moe en sliep in 'no-time'....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, St. George Island

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2017

Vancouver adventures

02 Juli 2017

Van Amsterdam naar Vancouver

01 Juli 2017

Canada 150 jaar ! (en wij vieren mee)

29 Juni 2017

Vancouver naar

01 Januari 1970

clearwater
Sonjaennick

Actief sinds 02 Juli 2017
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 1821

Voorgaande reizen:

02 Juli 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: